DKK
Du har ingen varer i kurven
OUTLET KLIK HER VILDE PRISER KLIK HER OUTLET KLIK HER VILDE PRISER KLIK HER OUTLET KLIK HER

Bestilling og betaling

Kan det passe jeres priser er inkl. moms?
Ja, alle priser på skiftselv.dk er inkl. moms og WEEE (Miljøgebyr)

Hvornår trækker i mine penge?
Vi trækker først dine penge når varen bliver afsendt fra vores lager eller vores leverandør har tilkendegivet at varen er afsendt fra deres lager.

Er det sikkert at handle på nettet via mit kreditkort på nettet?
Ja, Hvis der betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug, og du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt hos os eller en anden internetbutik der benytter sikkerhedssystemet SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dette kan du tjekke ved der fremkommer en lille hængelås i bunden af din browser.

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Du  kan altid kontakte os via e-mail kundeservice@skiftselv.dk . Vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer i hverdagene, og gerne hurtigere.

Har i E-mærket?
Ja vi har e-mærket, du kan læser mere om E-mærket her

Hvordan handler jeg på jeres side
Du kan læse vores købeguide her

 

Fragt og levering

Hvor kan jeg afhente min pakke?
Du kan finde afhentningssteder via dette link.

- GLS Pakkeshops  Klik Her


Hvad koster levering
Levering koster fra 59,- og der er mulighed for fri levering ved køb over 700,-

Hvornår på dagen kommer min ordre?
Større produkter bliver leveret via eksterne fragtfirmaer vi kan desværre ikke sige præcist hvornår varerne kommer ud over de typisk kommer først på dagen i by områder og sidst på dagen i landområder. Vi kan dog få fragtmanden til at ringe ca. en time før han kommer eller alternativt aftale at varerne sættes uden modtagerkvittering. Hvis du har bestilt flere produkter kan disse blive leveret ad flere omgange

Mindre produkter bliver leveret via GLS eller Danske Fragtmænd, alt efter hvilken leveringsmetode der er valgt. 

Hvor hurtig kan I levere?
Vi leverer de fleste ordrer efter 1-3 dage, er der en anden forventet leveringstid vil dette være noteret på det enkelte produkt, dog kan der i enkelte tilfælde opstå en restordre, hvis dette sker, vil vi hurtigst muligt orientere dig, så vi kan aftale om du ønsker at afvente ordren eller slette den.

Er der forskellige leveringstider på de bestilte produkter skal du gå ud fra den længste da vi altid afsender ordren samlet.


Fejlkøb og returnering af varer

Jeg har bestilt en forkert vare, hvad gør jeg?
Hurtigst muligt efter du opdager fejlen, kontakter du bare vores kundeservice via e-mail kundeservice@skiftselv.dk, hvis varen koster det samme eller mindre kan vi ændre det, hvis den ønskede vare er dyrere end den bestilte kan vi slette din ordre og du kan lægge en ny.

Jeg har fået leveret min ordre men ønsker at ophæve handlen.
Vi tilbyder op til 90 dages returret, du kan læse nærmere om returnering i vores handelsbetingelser under punkt 7 og punkt 7.1. Klik her    

Jeg kan ikke finde nogle som vil hjælpe med af sende mine hvidevarer retur
Der er desværre mange vognmænd der siger de har for travlt til at flytte gods for private, dog har vi flere kunder som har benyttet 3xwilhelmsen uden problemer, dog vil vi anbefale at i får aftalt prisen for flytningen af det pågældende produkt på forhånd, så der ikke kommer ubehagelige overraskelser.

Jeg har konstateret der er leveret det forkerte
Hvis vi mod forventning fejllevere et produkt skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt via e-mail kundeservice@skiftselv.dk, hvor efter vores salgspersonale hurtigst muligt vil rette op på fejlen.

Jeg har modtaget et defekt produkt
Hvis vi mod forventning levere et defekt produkt skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt  via e-mail kundeservice@skiftselv.dk, hvor efter vores salgspersonale hurtigst muligt vil rette op på fejlen, dette sker enten ved ombytning eller udskiftning af den defekte del.

Reklamation og defekte varer

Jeg kan ikke finde min faktura, hvad gør jeg?
Du kan altid kontakte vores kundeservice hvis du ønsker din faktura genudsendt via mail, alternativt kan du benytte dette link, dog skal din ordre være fra 12/2008 eller nyere for at benytte denne funktion.

Mit produkt er gået i stykker hvad gør jeg?
Du kan finde de forskellige serviceafdelinger samt deres telefonnumre her er du i tvivl er du meget velkommen til at kontakte os via e-mail kundeservice@skiftselv.dk

Hvad med jeres garanti?
Når du handler hos skiftselv.dk har du altid 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. såfremt at reklamationen er berettiget, og at fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor finder jeg typeskiltet?

Typeskiltet er ofte noget da kan være svært at finde, da de ikke altid er placeret et synligt sted. 

Nedenfor kan du læse hvor på dit produkt Typeskiltet ofte befinder sig. :-)


Barbermaskiner/Shaver: Her er typeskiltet ofte placeret på enten bagsiden af maskinen, under skægtrimmeren eller klippehovedet.

Vaskemaskine: Sidder i lågekanten når maskinen åbnes

Opvaskemaskine: Sidder indvendigt i kanten af lågen eller på bagsiden af lågen til filteret.

Tørretumbler: Sidder indvendigt i kanten af lågen 

Mikrobølgeovn: Oftes placeret på bagsiden af Mikrobølgeovnen.

Køleskab: Sidder på indersenden af køleskabet ved siden af grøntsagsskuffen.

Fryseskab:
Ofte placeret indvendigt i siden bag ved en fryseskuffe.

Kummefryser: Sidder på bagsiden af fryseren.

Komfur/ovn: Placeret i lågekanten eller i skuffen under ovnen.

Emhætte: Sidder oppe i emhætten lige over filteret.

Kaffemaskine: Placeret i bunden af maskinen.

Støvsuger: Her er det ofte placeret i bunden af maskinen / på "maven". Ved 2i1 er det ofte på håndstøvsugeren.



 
Bemærk! Der er først indgået en bindende aftale, når vi har bekræftet din bestilling.