Du har ingen varer i kurven
cool Kan du holde varmen? Se vores store udvalg i ventilatorer Klik Her cool 

Bestilling og betaling

Kan det passe jeres priser er inkl. moms?
Ja, alle priser på skiftselv.dk er inkl. moms og WEEE (Miljøgebyr)

Hvornår trækker i mine penge?
Vi trækker først dine penge når varen bliver afsendt fra vores adresse eller vores leverandør har tilkendegivet at varen er afsendt fra deres lager.

Er det sikkert at handle på nettet via mit kreditkort på nettet?
Ja, Hvis der betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug, og du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt hos os eller en anden internetbutik der benytter sikkerhedssystemet SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dette kan du tjekke ved der fremkommer en lille hængelås i bunden af din browser.

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Du  kan altid kontakte os via e-mail kundeservice@skiftselv.dk eller på tlf 88 20 20 10 alle hverdage imellem 11:00-15:00

Kan man tegne forsikringer på købte produkter hos jer?
Ved langt de fleste større produkter er det muligt at tegne en plus forsikring dette vælges i kurven, du kan læse betingelserne her 

Kan I finansiere mit køb?
Vi kan i sammenarbejde med Ekspres Bank tilbyde at finansiere din ordre læs mere her

Har i E-mærket?
Ja vi har e-mærket, du kan læser mere om E-mærket her

Hvordan handler jeg på jeres side
Du kan læse vores købeguide her

Fragt og levering

Hvad koster det at få leveret produkter fra jer?
Prisen er afhængig af type og mængde, du kan altid følge fragtomkostningerne i kurven

Hvornår på dagen kommer min ordre?
Større produkter bliver leveret via eksterne fragtfirmaer vi kan desværre ikke sige præcist hvornå varerne kommer ud over de typisk kommer først på dagen i by områder og sidst på dagen i landområder. Vi kan dog få fragtmanden til at ringe ca. en time før han kommer eller alternativt aftale at varerne sættes uden modtagerkvittering. Hvis du har bestilt flere produkter kan disse blive leveret ad flere omgange

Mindre produkter bliver leveret via Post Danmark eller GLS alt efter hvilken leveringsmetode der er valgt. 

Hvor hurtig kan I levere?
Vi leverer de fleste ordre efter 1-3 dage, er der en anden forventet leveringstid vil dette være noteret på det enkelte produkt, dog kan der i enkelte tilfælde opstå en restordre, hvis dette sker, vil vi hurtigst muligt orientere dig, så vi kan aftale om du ønsker at afvente ordren eller slette den.

Er der forskellige leveringstider på de bestilte produkter skal du gå ud fra den længste da vi altid afsender ordren samlet.

Kan I bringe produktet ind i mit hus eller op på en etage?

Ja, dog med enkelte undtagelser, læs vores handelsbetingelser for nærmere info

Kan jeg afhente på jeres adresse?
Ja. Du kan godt afhente din ordre på vores adresse og på den måde spare fragten, og vi tager ingen gebyr for denne service. I visse tilfælde vil der gå et par dage før din ordre er klar til afhentning da vi ikke lagerføre alle produkter på vores adresse.

Fejlkøb og returnering af varer

Jeg har bestilt en forkert vare, hvad gør jeg?
Hurtigst muligt efter du opdager fejlen, kontakter bare vores kundeservice på 88 20 20 10 eller via e-mail kundeservice@skiftselv.dk, hvis varen koster det samme eller mindre kan vi ændre det, hvis den ønskede vare er dyre end den bestilte kan vi slette din ordre og du kan ligge en ny.

Jeg har fået leveret min ordre med ønsker at ophæve handlen
Du sender blot varen retur til os igen hvis varen stadig er indenfor de 14 dages fortrydelsesret, vi anbefaler altid varen returneres på samme måde som vi har leveret den, for at fremme processen må du meget gerne vedligge dit ordre nr. det er vigtigt at vi modtager produktet retur i samme stand som det er leveret, da den ellers vil blive afvist. Et godt råd er også at kontakte kundeservice inden da vi så kan håndtere returingen straks den ankommer til vores adresse.

Jeg kan ikke finde nogle som vil hjælpe med af sende mine hvidevarer retur
Der er desværre mange vognmænd der siger de har for travlt til at flytte gods for private, dog har vi flere kunder som har benyttet 3xwilhelmsen uden problemer, dog vil vi anbefale at i får aftalt prisen for flytningen af det pågældende produkt på forhånd, så der ikke kommer ubehagelige overraskelser.

Jeg har konstateret der er leveret det forkerte
Hvis vi mod forventning fejllevere et produkt skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på 88 20 20 10 eller via e-mail kundeservice@skiftselv.dk, hvor efter vores salgspersonale hurtigst muligt vil rette op på fejlen.

Jeg har modtaget et defekt produkt
Hvis vi mod forventning levere et defekt produkt skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på 88 20 20 10 eller via e-mail kundeservice@skiftselv.dk, hvor efter vores salgspersonale hurtigst muligt vil rette op på fejlen, dette sker enten ved ombytning eller udskiftning af den defekte del

Reklamation og defekte varer

Jeg kan ikke finde min  faktura, hvad gør jeg?
Du kan altid kontakte vores kundeservice hvis du ønsker din faktura genudsendt via mail, alternativt kan du benytte dette link, dog skal din ordre være fra 12/2008 eller nyere for at benytte denne funktion.

Mit produkt er gået i stykker hvad gør jeg?
Du kan finde de forskellige serviceafdelinger samt deres telefonnumre her er du i tvivl er du meget velkommen til at kontakte os på 88 20 20 10 eller via e-mail kundeservice@skiftselv.dk

Hvad med jeres garanti?
Når du handler hos skiftselv.dk har du altid 2 års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. såfremt at reklamationen er berettiget, og at fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Bemærk! Der er først indgået en bindende aftale, når vi har bekræftet din bestilling.
Vi bruger cookies til at forbedre oplevelsen og funktionaliteten af vores side, ved at fortsætte på denne side acceptere du vores brug af cookies. Læs mere eller Luk denne besked